آیا مزمن کلیه بیماری قابل علاج یا نه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 درمان بیماری مزمن کلیه و یا ساخت برنامه رژیم آیا بیماری مزمن کلیه قابل درمان است یا نه؟ در واقع، در گذشته، بیماری کلیه علاج ناپذیر است، تمام درمان استفاده می شود به منظور تخفیف علایم ناشی از این بیماری و تاخیر پیشرفت آن. اما در حال حاضر، آن قابل درمان در مراحل اولیه است، تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب به موقع دریافت کنید.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند نشانه هایی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.

علاوه بر این، یک رژیم غذایی مناسب نیز مفید برای درمان این بیماری، می تواند اثر درمانی از درمان افزایش و کاهش حجم کار از کلیه، بنابراین برای محافظت از کلیه از آسیب بیشتر. در همان زمان، شما همچنین نیاز به توجه ویژه برای کنترل بیماری اصلی و یا فشار خون بالا، که ممکن است بیماری خود را پیچیده تر می کند.

از بالا ما می دانیم که بیماری مزمن کلیوی در مراحل اولیه قابل درمان است تا زمانی که بیمار می تواند درمان به موقع دریافت کنید. البته، رژیم غذایی نیز نقش مهمی در درمان بیماری های کلیوی دارد. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه و یا ساخت برنامه رژیم غذایی نیاز دارند، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیغام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

به امید این مقاله می تواند به شما در برخی از درجه کمک کند. روز خوبی داشته باشید!...





:: برچسب‌ها: آیا بیماری مزمن کلیه قابل درمان است یا نه, بیماری مزمن کلیوی در مراحل اولیه ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: